سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

سام دردونه بهشتی خونه ما

منو ببخش

1391/3/12 21:44
566 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی ناز نازی مامان سلام . خوبی نقطه کوچولوی زندگی من . می دونم مامانی از دستم خیلی ناراحتی .می دونم که خیلی اذیتت می کنم . می دونم که اصلا بهت خوش نمی گذره . ولی منو ببخش . منو به خاطر این ویارای وقت وبی وقت ببخش . منو بخاطر اینکه تا چیزی می خورم اینقدر اذیت می شی ببخش . منو ببخش که نمی تونم تو این گرمای لعنتی چیزای خنکی که دوست داری بخورم . منو ببخش که اصلا نمی ذارم طعم همه اون چیزای خوشمزه ای رو که بابایی با هزار تا عشق برامون می خره بچشی . منو ببخش به خاطر تمام سردرد ها . کمر درد ها . ... منو ببخش عزیزم . من واقعا نمی دونم باید چکار کنم . تورو خدا منو ببخش . خجالتگریهدوست دارم عزیزم قول می دم زودی خوب شم  ماچبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)