سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

سام دردونه بهشتی خونه ما

پیش به سوی ازنا

1391/3/12 23:42
672 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی نازنازی مامان سلام . زندگی من خوبی ؟مامانی شرمنده ام که به قولم وفا نکردم و وهمچنان دارم تو فرشته نازنینمو اذیت می کنم . عزیز دلم امروز 16شهریور ماهه ونه این هوا خیال خنک شدن داره نه ویارای مامانی خیال تمام شدن.سر کار رفتن تو این شرایط برام خیلی سخت  شده قرارگذاشتیم  عصری با بابایی بریم  دکتر. مامانی خانم دکتر مریم شهبازی پزشک معالج ماست که هم خودش وهم خانم منشی بسیار مهربونن وحسابی دوستشون دارم . عصر که رفتم دکتر وشرایط برای ایشون گفتم برام دو هفته استراحت پزشکی  نوشتن ومن وبابایی هم تصمیم گرفتیم که بریم ازنا تا هم از هوای خوب وخنک اونجا بهره مند بشیم و هم مامان بزرگا مراقبت های لازمو از مون به عمل بیارن . آخیش میریم پیش مامانی ویه جای خنک لبخندماچبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)