سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

سام دردونه بهشتی خونه ما

نظرات (12)

مامانی
6 آذر 91 8:24
ببین چه طوری غذا میخوره
.
میگم مامان کیوانه چه عجب بالاخره آپ کردی این وبلاگو یواش یواش داشتم ناامید میشدم



سلام عزیزم .آره این سری واقعا تنبلی کردم اما قول می دم از این به بعد زود زود بیاییم .ممنون که بهمون سر می زنید
مامان ثنا جون
6 آذر 91 9:18
سلام خاله جون وبلاگ زیبایی داریدچه پسر ماهی ثنا جون در مسابقه کودک و محرم شرکت کرده اگه میشه بهش رای بدهیدکد 45 این هم ادرسhttp://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409 مرسی


سلام عزیزیم ممنون لطف دارید . باشه چشم حتما . انشاالله ثنا نازنازی برنده می شه .
paria
6 آذر 91 13:21
eyyyyyyyyyyyyyyyyyyy doret begardam eshghe man fadat sham ame beshe be ghorbinet topolie man


مرسی عمه جون مهربونم
زينب (مامان فرشته آسموني امير عباس‌)
6 آذر 91 15:13
ماشششششششششاااااالله خدا نگهداره



مرسی عزیزم. روزی خودت بشه انشالله


samane
13 آذر 91 23:11
khoneye khoshkeletoon mobarak bashe azizam ke ba sam kuchooloo khoshrang taram shode


سلام عزیزم ممنون مرسی لطف داری. خیلی خوشحالمون کردی که بهمون سر زدی . بوووووووووس
ninipics
24 آذر 91 19:24
با سلام و عرض ادب
اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم...
سام جون ناز و دوست داشتنی منتظرتیم

www.ninipics.blogfa.com



سلام ممنون که به ما سر زدید . وب سایت بسیار زیبایی دارید . متاسفانه موفق نشدم نظر بذارم کلی سوال داشتم .

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
5 دی 91 20:35
سلام از طریق نی نی های فروردینی با وبت آشنا شدم وقتی دیدم زدی بیمارستان قـــدس اراک بیشتر ذوق کردم آخه پدر و مادر من اراکی هستن ... خوشحال میشم در ارتباط باشــــــیم
تمام خاله های من اراک زندگی میکنن ...



سلام عزیزم حتما امیدوارم بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم
من
6 دی 91 1:37
همینجوری خوبه غذا بخوره دیگه .. مامان خانم تو که نمیخوای خدایی نکرده سام سوسول بار بیاد

راستی من تو چشاش دقت نکرده بودم تا حالا .. چه خوشکلند


سلام ممنون لطف دارید . بله سام کوچولوی ما داره کاملا با اصول لری بار میاد





آرش
20 دی 91 22:48
واااااااااااااااااااااااااااای عزیزم چقد سام بامزه شده!میگم چند روزه غذا نخورده؟؟؟؟؟ من اون موقع ک تازه بدنیا اومده دیدمش.خدا حفظش کنه.
آرش
20 دی 91 22:54
واااااااااااااااااااااااااااااای عزیزم سام چقدر بامزه شده!!!!!!!!!!!!!!!! من تازه که بدنیا اومده دیدمش. خدا حفظش کنه.
مامان پرهام
24 بهمن 91 20:20
نوش جان چه خوشمزه می خوری!قالب وبلاگت هم شبیه قالب ماست!
خاله سوسکه
17 اردیبهشت 92 8:06

هزار تا ماچ


سلام عزیزم ممنون از لطفتون بوووووووووس