سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

سام دردونه بهشتی خونه ما

واکسن دو ماهگی

1391/3/23 16:07
1,272 بازدید
اشتراک گذاری

سام پسر نازنازی مامان سلام .نفس مامان امروز 13 خرداد ماهه . وچون فردا وپس فردا تعطیله امروز رفتیم واکسن دوماهگیتو زدیم. وای مامانی اگه بدونی من وبابایی چه اضطرابی داشتیم .همش نگران بودیم تب کنی .خیلی ها بهم گفتن که نیم ساعت قبلش بهت استامینوفن بدم اما وقتی با چند تا پزشک مشاوره کردم همشون گفتن نیاز نیست  .وقتی که نوبت شما شد آنچنان خواب مستی رفته بودی وخانم بهیارم مدام به من می گفت که بیدارت کنم  تا  اینکه بینی خوشگلتو گرفت کشید وشما رو بیدار کرد . اون قطره به نظرم بد مزه رو بهت داد ووای خدای من آنچنان محکم آمپلو تو پات فرو کرد که همزمان جیغ دوتامون دراومد . عزیزکم وقتی صدای گریتو شنیدم مردم دلم داشت آتیش می گرفت .اما مامانی چکار می شد کرد این واکسناضرو رین دیگه.زندگیم وقتی اومدیم خونه یه مقدار بیقراری کردی بعد . برات پاتو کمپرس آب سرد کردم وخوابیدی . هر چهار ساعت یکبارم بهت استامینوفن می دادم ومی خوابیدی. خدا رو شکر خیلی تب نکردی اما تا صبح بیدار بودیماچ.راستی سام کوچولو مامانی هم واکسن توام زد که حسابی درد گرفت .قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)