سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

سام دردونه بهشتی خونه ما

چهل روزگیت مبارک

1391/3/22 18:17
1,443 بازدید
اشتراک گذاری

سام پسر نازنازی مامان سلام . نفس من چهل روزگیت مبارک عزیز دلم انشاالله هزار ساله بشی . دیگه داری واسه خودت آقایی می شی.سعی کن شبا زود بخوابی تا تپلی بشی .  زندگی من امروز با مادر جون بردیمت حمام و چهل روزگیتو جشن گرفتیم . دورت بگردم که این قدر حمام کردنو دوست داری. آروم می مونی تا مادر جون بشورتت . تمام حواست پیش آب بازی .عزیز مامان این چند وقت خیلی اذیت شدی وشبا همش بیداری ومدام گریه میکنی . خیلی ها می گن بعد از چهل روز خوب می شی خدا کنه من طاقت دیدن اشکاتو ندارم . فدات بشم شنیدم می گن بچه ها وقتی گریه میکنن اشک ندارن اما زندگی من تو اشکت می آید وآتیش به دل من می زنه . سام پسرمماچ . منو ببخش اگه در حقت کوتاهی می کنم . ناراحتبای بایقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)