سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

سام دردونه بهشتی خونه ما

اولین تکون محکم

1391/3/14 16:21
636 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازنازی مامان سلام . عزیز دل مامانی خوبی ؟ عیدت مبارک پسرم . فرشته کوپولوی مامان امروز 16 آبان مصادف با عید سعید قربان یه روز ماندگاره .مامانی چند وقتی بود که احساس می کردم یه چیزی شبیه ماهی از این پهلو به اون پهلوم سر می خوره اما امروز ساعت 12.45 دقیقه یهو حس کردم یه چیزی  سمت راستم داره می زنه اما یکم که دقت کردم فهمیدم این تویی . تو فرشته کوچک من بودی که داشتی تکون می خوردی  . فذای اون تکون خوردنت بشم من . نفس من تو داشتی  تکون می خوردی . قربونت برم فوری نشون بابایی دادامت اما اون فقط یه چیز سفتو حس می کرد . اما من خود تورو رو حس کردم . دیدم که تکون می خوری وچه قدر این تکون لذت بخش بود . بدان که هر لحظه با توام . با توست دقایقم /با تو هر لحظه عاشقم ماچماچقلبقلببای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)