سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

سام دردونه بهشتی خونه ما

گروپ گروپ گروپ زیباترین ملودی زندگی من

1391/3/14 15:52
802 بازدید
اشتراک گذاری

 پسر ناناز مامانی سلام ؟ خوبی نفس من ؟فدات بشم الهی امروز 15 آبان ماه وفکر کنم شما مسابقه فوتبال داری . چون حسابی داری روپایی می زنی وآنچنان شوتهای محکمی می کنی که اعضا وجوارح داخلی مامانی با هم می رن تو دروازه قهقههمامانی امروز دوباره مجبور شدیم بیایم دکترو به به چه اتفاق میمونی . عزیزم دلم ساعت 17.40 دقیقه امروز 15 آبان ماه هم جاودانه شد.لحظه ای که من بهترین وزیباترین ملودی زندگیم را شنیدم . صدای قلب تو فرشته کوچک من که آن چنان تند می زد که تنها فرصت داد تا اشک تسلیمش شود .. باورم نمی شد اماقلب کوچک تو 142 بار در دقیقه می زد وآنچنان گروپ گروپ می کرد که فکر می کردی یک کاروان اسب در حال چهار نعل رفتن هستن . فدای خودتو وقلبت برم من مراقب خودت باش ماچماچقلبقلببای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)