سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

سام دردونه بهشتی خونه ما

اولین حمام

1391/3/20 21:42
886 بازدید
اشتراک گذاری

سام پسر نازنازی مامان سلام . نفس من امروز با مادر جون برای اولین بار بردیمت حمام وچه کیفی می کردی تو با آب بازی . زندگی منی که اصلا گریه نکردی ووقتی مادر جون می ذاشتت توی آب شروع می کردی به دست وپا زدن . پسر قشنگم فکر کنم حمام کردن یکی از کارهای سخت بچه داری باشه.اصلا نمیتونم خودمو جای مادر جونت فرض کنم که چطور اینقدر سریع تورو شست وتحویل من دادت . جالب ابنجا بود کاری که به من نظر من از آپالو هوا کردن هم سخت بود در نظر مادر جون خیلی راحت بود وهمش به من امید می داد که می تونم موفق باشم واینکار اونقدر هام سخت نیست . اما به نظر من خیلی سخت بود . حفظعادل تو نی نی کوچولو که مثل ماهی بودی وهمش می خواستی در بری  واقعا مشکل بود . مگر اینکه واقعا خداوند مهربون کمکم کنه . زندگی مامان عافیت باشه انشالله حمام دومادیت .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دختر خاله گلت مهسا
20 خرداد 91 23:03
سلام مامان و بابای سام دختر شش ساله ما از دیدن عکسا خیلی خوش حال شد سام عزیز خالش و مهسا
yahoo
20 خرداد 91 23:15
مواظب باش سرما نخوره
مامانی
1 مهر 91 9:24
متوجه شدم ازنایی هستی پس میشه گفت هم استانی هستیم