سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

سام دردونه بهشتی خونه ما

پروژه انتخاب اسم

1391/3/14 20:39
698 بازدید
اشتراک گذاری

پسر ناناز مامان سلام . فدات بشم الهی الهی خوبی مادر ؟ خوش می گذره ؟ راحتی ؟عزیز دلم کاش زمان زودتر بگذره وتو بیای پیش ما . من وبابا محمد حسابی چشم براهتیم ولحظه شماری می کنیم واسه امدنت خیال باطلقربونت بشم الهی من وبابایی هرشب می ریم سراغ لوازمت وکلی باشون بازی می کنیم . باید باباجونتو ببینی که چقدر ذوق وسایلتو می کنه . دورت خودتو اسمت بگردم که  این بابا ومامان تنبلت هنوز واست اسم انتخاب نکردن . آخه می دونی مامانی ،من وبابایی می خواهیم یه اسمی برای فرشتمون انتخاب کنیم که با معنا ،اصیل وایرانی وتک باشه،کامل ودرست هم تلفظ بشه  ...به همین خاطر هی من یه چیزی می گم بابا یه چیز می گه اینه که هنوز روند پروژه به کندی طی می شه /.سام ،کارن ،کسری ،کوروش ،کیارش ،پوریا جز اسمای در اولویتن . مامان بزرگا وبابابزرگا هم امیر حسین وامیر محمد پیشنهاد دادن تا ببینیم خدا چی می خواد .دوست داریم عزیزم ماچقلببای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)