سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

سام دردونه بهشتی خونه ما

امان از دندون درد

1391/3/14 18:02
752 بازدید
اشتراک گذاری

 پسر ناناز مامان سلام  . خوبی عزیزکم ؟ چکار می کنی ؟ بهت خوش می گدره ؟وای مامانی ببخش منو که دوباره دارم اذیتت می کنم . زندگی من امروز 26آذر ماهه واز دیروز یه دندون دردحشتناک گرفتم . تمام دیشبو از درد نخوابیدمو کارم به گریه کشیدگریه . واقعا درد سختیه . حتی سرم وچشمامم درد گرفتن . مادر جون بنده خدا که هر چی طب سنتی بود پیاده کرد و راه به جایی نبرد . من هیچ وقت دندون درد وتجربه نکرده بودم . یعنی اصلا دندون خراب نداشتم اما نمی دونم این درد لعنتی از کجا پیداش شده که خیال تمام شدن نداره  .عصری با بابایی رفتیم دندونپزشکی واونم  رو یکی از دندونام کار کرد . فقط چند ساعت یه کم آروم شد وهنوز داره درد می کنه . خدایا کمکم کن . نمی خوام مسکن مصرف کنم . خداجونم مراقب پسر کوچولوم باش . ناراحتماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فاطمه گلی
14 خرداد 91 18:06
سلام به مامانی وسام نازنازی که هنوز تواین دنیا نیومده
مامانی عیب نداره سام که اومد همه دردها میره به خاطر ندیدنش که اینقدر درد می کشی منم یه توراهی دارم دارم از دست درد رنج میکشم
خوشحال میشم به کلبه ما هم بیاین